Maturitní práce
Zde najdete práce našich nejlepších absolventů především práce z oblasti programování. Nechybí zde ani úspěšné práce z celostátních a mezinárodních soutěží.

OriLive - využití mashové sítě pro sběr dat z orientačního běhu (2023)
Projekt přenáší on-line data z orientačního běhu i z míst bez pokrytí mobilním signálem. Matěj Neumann zvítězil v celostátním kole Expo Science AMAVET v Praze a na největší soutěži středoškolských projektů na světě ISEF v USA (Dallasu) získal zvláštní cenu za nejlepší projekt v počítačovém inženýrství, plné stipendium na studium Královské akademie v Saudské Arábii a celkové 3. místo v kategorii Embedded Systems. Stal se nejvíce oceňovaným českým středoškolským studentem v roce 2023.

Vizualizace aktuální polohy vozů MHD (2023)
Projekt zobrazuje na mobilním telefonu aktuální polohu všech vozů MHD. Autoři zvítězili v krajském kole Středoškolské odborné činnosti a v celostátním kole v Plzni skončili na 2. místě (2022/2023). Dopravní podnik města Pardubice zakomponoval systém do svého webu.

CodeVenture: První krok do světa programování (2022)
Didaktická počítačová hra na výuku základů programování využívající principy počítačového vidění a umělé inteligence. Projekt se umístil na 1. místě v celostátním kole Středoškolské odborné činnosti (2021/2022) v Kutné Hoře a jeho autoři postoupili na mezinárodní soutěž EU Competition for Young Scientists EUCYS v Bruselu.

Informační systém BurzaŠkol.Online (2021)
Informační systém nahrazující prezentační výstavy středních škol pro deváťáky pomocí Teamsů. Projekt zvítězil v krajském kole Středoškolské odborné činnosti (2020/2021) a v celostátním kole obsadil celkové 2. místo. (on-line)

Mobilní aplikace pro pekárnu Sázava Go (2020)
Mobilní aplikace pro výběr pečiva v síti pekáren Sázava urychlující odbavení zákazníků. Projekt zvítězil v krajském kole Středoškolské odborné činnosti (2019/2020) a v celostátním kole obsadil 6. místo. (on-line)

Internetový marketing - propagace festivalu Jeden Svět v Ústí nad Orlicí (2020)
Komplexní propagace filmového festivalu o lidských právech Jeden Svět v Ústí nad Orlicí 2019. Veškerá grafika, webové stránky, facebookové kampaně, videa. Projekt zvítězil v krajském kole Středoškolské odborné činnosti (2019/2020) v oboru 13 - Ekonomika a řízení a v celostátním kole obsadil celkově 5. místo. (on-line)

UčmeKód.eu (2019)
Webový portál pro on-line "sbírky úloh" z programování. Umožňuje on-line ověřit správnost odevzdaného zdrojového kódu. Luboš Zápotočný s tímto projektem zvítězil v celostátním kole 41. ročníku Středoškolské odborné činnosti v oboru Informatika v Opavě.

Hra knihoven Lovci perel (2018)
Webový portál pro administraci hry Lovci perel. Hra se rozšířila do několika stovek knihoven po celé republice. Daniel Krejčí s tímto projektem zvítězil v celostátním kole 40. ročníku Středoškolské odborné činnosti v oboru Informatika v Olomouci.

Pasivní radiolokátor (2017)
Jaký je hlavní problém klasického radaru? Že vysílá signál a tudíž je detekovatelný. Takové radary jsou pak v případném konfliktu prvním cílem protivníka. Jelikož Pepa rád bádá, zkusil vyvinout radiolokátor, který by nevysílal vůbec nic.

Informační systém Delta HelpDesk (2017)
Internetový systém pro hlášení a správu požadavků na servis. Systém využíváme na naší škole a je implementován také na základní škole v Ústí nad Orlicí, Čapkova.

Otevřená encyklopedie Formule 1 (2014)
Česko-Slovenská internetová encyklopedie o Formuli 1 eviduje informace o jezdcích, týmech, okruzích, velkých cenách, zkrátka o všech zajímavých věcech, které se kolem závodů nejsilnějších vozů dějí.

Desková hra Carcassonne (2014)
Převést deskovou hru Carcassonne do počítačové podoby nebylo nic snadného. Václavu Dostálovi se to ale povedlo znamenitě.