Informační systém Delta HelpDesk

Internetový systém pro hlášení a správu požadavků na servis. Systém využíváme na naší škole a je implementován také na základní škole v Ústí nad Orlicí, Čapkova.

autor: Tomáš Mayer
vedoucí práce: Bc. Vlaďka Janů, Unicorn, a.s.
oponent: Mgr. Josef Hájek (vedoucí IT servisu)
http://helpdesk.delta-skola.cz

Delta HelpDesk

Projekt vznikl na základě požadavků servisu IT na naší škole. Hledali jsme prostředí, ve kterém by se všechny požadavky na servis sešly, a ve kterém by je bylo možné spravovat. Občas se nám stávalo, že některé požadavky zůstávaly dlouho nevyřízené, protože prostě "zapadly". Teď mohou uživatelé vidět, v jakém stavu jejich požadavek je a za jak dlouho asi bude vyřízený. Mohou také vidět, kolik požadavků se na IT servis schází a mají větší pochopení pro delší vyřizovací doby svých žádostí.

Tomáš podle požadavků připravil datový model, navrhl funkcionality aplikace a po té celý systém naprogramoval a nasadil na náš produkční server. Pan učitel Hájek, coby konečný uživatel systému, mu k tomu dával připomínky.

O autorovi: Tomáš Mayer

Tomáše bavilo programování, ale jeho největší vášní byla robotika. Na kroužek robotiky chodil od prvního ročníku a účastnil se všech možných soutěžích. Mezi jeho největší úspěchy patří účast na 1. ročníku robotické olympiády ve Washingtonu, 2. místo na mezinárodním robotickém dnu v Praze, semifinále v soutěži RoboRave a také úspěch v soutěži Bobřík informatiky, kdy v posledních dvou letech byl 1. a 2. v Pardubickém kraji ze všech odborných škol.

Tomáš Mayer pokračuje ve studiu IT na Fakultě elektrotechniky a informatiky Univerzity Pardubice.