Brambora na BusinessPointu 2017
30. 1. 2017
Brno, 30.1.2017: Naši markeťáci z druhého ročníku poskočili na brněnském BusinessPointu o 5 přiček a letos skončili těsně pod stupni vítězů.
I přes svůj věk si s konkurencí poradili
I letos se tým ATLED (zkuste číst pozpátku) v drobně pozměněném složení (letos: Patrik Bednář, Jan Doležel, Tomáš Faltejsek, Tomáš Havránek a Míra Varga) probojoval až do finále letošního BusinessPointu. Zde patřil k nejmladším týmům (už jenom jeden další tým byl z druhého ročníku, ostatní byli maturanti nebo třeťáci). Přesto se dokázal probojovat až těsně pod stupně vítězů.
1. Mon(k)ey - 193
2. MaDiKo - 191
3. Team of OAOL - 188
4. ATLED TEAM - 182
5. Karmel - 175
6. Koblížci - 172
7. Ekom - 171
8. Šumag - 163
9. Schamballa - 160
10. Moneymaker$ - 160
Úkolem všech finalistů bylo navrhnout nový zvýrazňovač firmy Centropen, která byla hlavním partnerem letošního ročníku a připravit kompletní marketingovou kampaň.
Silné stránky našeho týmu
Náš tým uplatnil velmi dobře praktické marketingové zkušenosti svých členů získané ve společnosti eBRÁNA a představil suveréně nejlepší segmentaci trhu dotaženou až do tzv. "perzón". Na velmi vysoké úrovni byla také část týkající se péče o zákazníka v rámci SEE, THINK, DO, CARE. Naopak příště je třeba ještě zapracovat na opravdových jedinečných prodejních argumentech (a ne se snažit vymýšlet marketingový balast), SWOT analýze a uvěřitelnější - civilnější prezentaci výsledků vlastní práce. Každopádně chlapcům patří velký dík za pořádný kus odvedené práce a chvála za výbornou reprezentaci školy.
Milou malou odměnou za jejich dvoudenní snažení byl pak závěrečný raut pro soutěžící. Pečená kachnička se zelím, uzený jazyk s bramborovým salátem, ananas a spoustu dalších laskominek mizelo rychlostí takřka závratnou.
O BusinessPointu
BusinessPoint je manažersko-marketingová soutěž každoročně pořádaná Fakultou podnikatelskou Vysokého učení technického v Brně. Letos se jí účastnilo 24 týmů z celého Česka. Dříve mívala i kategorii zaměřenou čistě na IT, kde naši studenti pravidelně bodovali. V současné době se začínáme postupně probojovávat i do čela kategorie čistě marketingové.